تبلیغات
وطنیم ایران.آنا یوردوم آذربایجان - لاغری را با 13 رژیم متفاوت تجربه كنید
 
درباره وبلاگ




مدیر وبلاگ : میلاد عبدی
نویسندگان
صفحات جانبی
نظرسنجی
به نظر شما وضعیت موران در 4 سال آینده چگونه خواهد شد؟






آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
وطنیم ایران.آنا یوردوم آذربایجان
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
یکشنبه 13 فروردین 1391 :: نویسنده : میلاد عبدی

می خواهید لاغر شوید؟ 

اینها را بخوانید و با اونهایی که قبلا می دانید به کار گیرید . ضرر زیانش پای خودتان! 

1-آبلیمو بخورید
2-وقتی گرسنه هستید بخورید
3-هرگز غذاهای رژیمی نخرید
4-هر روز سالاد بخورید
5-میان وعده بخورید
6-نوشیدنی‌های گاز دار و شیرین را كنار بگذارید
7-آب‌ سبزی بخورید
8-تحمل گرسنگی بدون كاهش وزن برای افرادی كه مدت‌ها درگیر رژیم بودند، رنج‌آور است
9-سبوس برنج و تخم كتان را به رژیم غذایی‌تان اضافه كنید
10-در همه وعده های غذایی خود پروتئین را بگنجانید
11-به میزان كربوهیدرات موجود در وعده غذایی‌تان توجه كنید
12-از ماست كم‌چرب میوه‌ای بدون شكر استفاده كنید
13=12+1   -در انواع سس‌ها از خردل فلفلی استفاده كنید
  اگه می خواین توضیحاتش رو بخونین برین به ادامه مطلب

استفاده از خردل فلفلی در سس‌ها باعث می‌شود متابولیسم بدن تحریك و چربی بیشتری سوزانده شود. برای افزایش متابولیسم و كنترل اشتهای‌تان یك لیوان آب را با یك قاشق سوپ خوری خردل تند مخلوط كنید و قبل از شام بخورید.

چنانچه می خواهید رژیم لاغری متفاوتی را نسبت به سایر افراد تجربه كنید این مطالب را مدنظر خود قرار دهید:

1-آبلیمو بخورید

حتما می‌دانید كه نوشیدن آب یكی از مهم ترین راه‌های تامین سلامتی است. محققان اعلام كرده اند كه برای كاهش وزن نیز می‌توان از آب استفاده كرد. دانشمندان توصیه می‌كنند؛ در طول روز 3 لیتر اب معادل 8 تا 12 لیوان به همراه لیمو بنوشید. معجزه خواهد كرد. چگونه لیمو به كاهش وزن كمك می‌كند؟ اضافه كردن لیمو به آبی كه می‌نوشیم باعث سم‌زدایی كبد و دگرگون شدن چربی‌‌ها در بدن می‌شود، بنابراین با این كار سوخت و ساز بدن 33 درصد سریعتر انجام می‌گیرد. این سوخت و ساز باعث سوختن 100 كالری اضافی در بدن می‌شود.

2-وقتی گرسنه هستید بخورید

اگر نمی‌توانید رژیم غذایی‌تان را به طور كلی تغییر دهید، آسان ترین راه این است كه حداقل میزان دریافت غذا را كم كنید و بهترین راه برای انجام چنین كارهایی توجه به گرسنگی است. دانشمندان بر این عقیده‌اند كه آرام غذا خوردن، خوب جویدن غذا، توجه به زمان شروع سیری و مصرف كالاری بیشتر نكات قابل توجه در این زمینه هستند. زمانی كه اولین نشانه سیری را حس كردید روی باقی غذای‌تان نمك زیاد بپاشید تا دیگر به خوردنش رغبت نداشته باشید. همین باقیمانده‌های غذا بعد از سیری هستند كه در طول هفته وزن شما را یك تا دو كیلو افزایش می‌دهند و با كنار گذاشتن آنها قطعا متوجه سبك‌تر شدن خواهید شد.

3-هرگز غذاهای رژیمی نخرید

محققان توصیه می‌كنند؛ هرگز خوراكی‌هایی كه روی بسته آنها درج شده است رژیمی را خریداری نكنید. به مواد مغذای موجود در یك غذا توجه كنید و ببینید چه ماده ای برای سلامتی مفید است. با خوردن غذاهای سالم كه غنی از ویتامین هستند، مطمئن خواهید شد كه ( حتی اگر رژیم هم بگیرید) به میزان كافی ویتامین دریافت می‌كنید.
قبل از برداشتن هر ماده غذایی،‌روی بسته را مطالعه و دقت كنید كه مواد و ویتامین‌های لازم را داشته باشد. حتما قبل از رفتن به خرید بریا خود لیست تهیه كنید و در هنگام برداشتن هر ماده غذایی ببینید در لیست شما موجود است یا خیر. هرگز مواد غذایی كه لازم ندارید مثل بسته‌های بزرگ بیسكویت و بستنی را خریداری كنید.

4-هر روز سالاد بخورید

خوردن سالاد به عنوان وعده ناهار كمك شایانی به كاهش وزن می كند. دانشمندان توصیه می‌كنند؛ برای ناهار، سالادی مركب از سبزی‌های مفیدو مقداری گوشت قرمز یا سفید مصرف كنید. دقت كنید منظور ما از سالاد تنها یك مقدار اندك كاهو، كلم یا هر نوع سبزی دیگری نیست، بلكه سالاد باید تركیبی از انواع سبزی‌ها، آووكادو، دانه‌هایی نظیر بادام و گردو و گوشت (قرمز یا سفید) باشد.

5-میان وعده بخورید

همه آنهایی كه تا كنون رژیم داشته‌اند می دانند كه گرسنگی بیش از حد، رژیم را بر هم خواهد زد. بنابراین قبل از این كه خیلی گرسنه شوید و برای غذا خوردن میل شدید پیدا كنید یك وعده سبك و كم كالری بخورید. معمولا برای آنهایی كه رژیم دارند دو میان وعده توصیه می‌شود.

6-نوشیدنی‌های گاز دار و شیرین را كنار بگذارید

در واقع، همه نوشیدنی‌هایی كه شكر دارند بزرگترین دشمن رژیم شما محسوب می‌شوند. بنابراین سعی كنید حتی‌الامكان از نوشیدن قهوه‌های فوری،‌ نسكافه، نوشابه و دیگر انواع نوشیدنی‌هایی از این نوع خودداری كنید. نوشباه‌های رژیمی نیز جزو این دسته محسوب می شوند.

7-آب‌ سبزی بخورید

محققان تغذیه و رژیم درمانی بر این باورند كه بهترین راه برای كاهش وزن مناسب بدون از دست دادن مواد مغذی بدن، استفاده از آب سبزی‌ها و میوه‌هاست. از جمله سبزی‌های مناسب برای آب گیری و استفاده مناسب از ماد مغذی آنها خیار، كلم، هویج و زنجبیل است. آب این سبزی‌ها بسیار برای تان مفید هستند و مواد مغذی را به بدن‌تان می ‌رسانند و اغلب طعم بسیار مطلوبی دارند نكته قابل توجه دیگر در مورد سبزی‌ها این كه تمایل به شكر را نیز در شما كاهش می‌دهد. می‌توانید یك بار امتحان كنید. نتیجه شگفت‌انگیز است. هنرمندان، بازیگران و ورزشكاران در رژیم‌شان از این روش استفاده می‌كنند.

8-تحمل گرسنگی بدون كاهش وزن برای افرادی كه مدت‌ها درگیر رژیم بودند، رنج‌آور است

می‌دانیم كه یكی از معمول‌ترین علائم گرفتن‌ رژیم‌های غذایی پایین، افتادن قند خون است. برای این كه همیشه بدن‌تان را سرحال نگه دارید و قند خون‌تان افت نكند طبق نظر متخصصان،‌22 عدم بادام، 15 عدم بادام هندی و 8 عدد گردو و در طول روز بخورید زیرا بهترین منبع برای جلوگیری از افت قند خون و فشار خون است. محققان تغذیه اعلام كردند؛ افرادی كه در طول روز از دانه‌ها استفاده می‌كنند كمتر وزن می گیرند و كمتر نیز می‌خورند. به علاوه كه این دانه‌ها تاثیر زیادی در كاهش چربی‌های شكمی دارند. البته همه می‌دانیم كه گردو با داشتن امگا 3 و بادام با دارا بودن منابع غنی از ویتامین E در پیشگیری و درمان بیماری‌های زیادی نیز نقش دارد.

9-سبوس برنج و تخم كتان را به رژیم غذایی‌تان اضافه كنید

به ندرت شنیده‌اید كه كسی به شمال توصیه كند این دو ماده را به مواد غذایی موجود در رژیم غذایی خود بیفزایید اما تحقیقات اخیر نشان داده است كه این دو ماده غذایی با دارا بودن میزان زیادی امگا 3 و آنتی اكسیدان نقش مهمی در از بین بردن چربی ‌های مضر و سلامتی بدن دارند. سبوس برنج و تخم كتان را می‌تواند در مخلط كن خود كنیدبه گونه‌ای كه در آب حل شود سپس هر روز یك قاشق سوپ خوری از مواد را به یك لیوان آب مخلوط و میل كنید.

10-در همه وعده های غذایی خود پروتئین را بگنجانید

فرق نمی‌كند پروتئین مورد استفاده گیاهی باشد یا حیوانی؛ یعنی گوشت باشد یا حبوبات اما سعی كنید در همه وعده‌های غذایی خود حتما از پروتئین ها استفاده كنید زیرا باعث می‌شود احساس سیری زودتر به سراغ‌تان بیاید و كمتر به سراغ شیرینی‌ها بروید.

11-به میزان كربوهیدرات موجود در وعده غذایی‌تان توجه كنید

اگرچه كربوهیدرات‌ها مهمترین منابع تامین انرژی در بدن هستند اما نمی‌توان از آنها به میزان زیاد استفاده كرد زیرا از نظر متخصصان، كربوهیدرات‌ها جایگاه تامین شده ای در هرم غذایی دارند و نباید زیاد از آنها مصرف كرد. به خاطر داشته باشید كه میزان پیشنهادی دانشمندان برای انواع كربوهیدرات‌ها یك سوم یا یك دوم فنجان، ماكارونی، پیتزا، نان و غیره است و این میزان به اندازه یك توپ گلف است.

12-از ماست كم‌چرب میوه‌ای بدون شكر استفاده كنید

اغلب افراد فكر می‌كنند اگر به ج ای یك وعده غذایی ماست كم چرب بخورند كالری كمی دریافت كرده‌اند اما ماست پرچرب یا ماست‌‌هایی كه شكر در آنها مخلوط شده است چنین اثری ندارند. ماستی را استفاده كنید كه حتما بدون شكر باشد،‌چربی كمی داشته باشد و همراه با چند تكه میوه (میوه تازه) باشد.

13-در انواع سس‌ها از خردل فلفلی استفاده كنید

استفاده از خردل فلفلی در سس‌ها باعث می‌شود متابولیسم بدن تحریك و چربی بیشتری سوزانده شود. برای افزایش متابولیسم و كنترل اشتهای‌تان یك لیوان آب را با یك قاشق سوپ خوری خردل تند مخلوط كنید و قبل از شام بخورید. با این كار هم متابولیسم بدن‌تان فعال می‌شود و هم منبع مناسبی از آنتی‌اكسیدان و امگا3 وارد بدن‌تان می‌شود.

منبع: ماهنامه زیبایی





نوع مطلب : سوزلر، خبر، 
برچسب ها : لاغری، لاغر، غذا، خوردن، رژیم لاغری،